• +40 21 316 79 32

Examen Disertatie - IULIE 2024

ANUNT :
DOSARUL DE INSCRIERE LA EXAMENUL DE DISERTATIE SE COMPLETEAZA SI CU URMATOARELE DOUA DOCUMENTE:

1. ACORD privind prelucrarea datelor cu caracter personal

2. DECLARATIE privind calitatea de beneficiar al infrastructurii digitale create prin proiectul TDEC – Tranzitie digital si eco-climatica

ANUNT EXAMEN DISERTATIE IULIE 2024 - Click aici

Examen Disertatie - FEBRUARIE 2024

REZULTATE EXAMEN DISERTATIE FEBRUARIE 2024

INSCRISI EXAMEN DISERTATIE FEBRUARIE 2024

ANUNT EXAMEN DISERTATIE FEBRUARIE 2024

Informatii eliberare adeverinta/diploma disertatie

INFORMATII ELIBERARE ADEVERINTA SI DIPLOMA DE DISERTATIE- CLICK AICI


INSCRIERE FIZICA, LA SECRETARIATUL FACULTATII

Stimati absolventi, EVITATI inscrierea fizica. Va rugam sa va inscrieti online. Prin respectarea distantarii sociale timpii de asteptare la depunerea actelor la sediul facultatii pot creste foarte mult si protejarea dvs. este importanta.
Pentru inscrierea fizica, prin secreatariatul facultatii, la sustinerea examenului de disertatie, absolventii vor depune la secretariat urmatoarele documente completate si semnate (unde este cazul) sau fotocopii:
- cerere-tip de inscriere + fisa de lichidare (completata, semnata, in original), formularul este disponibil aici Fisa de lichidare va fi validata la serviciul financiar si la secretariatul facultatii.
- carte de identitate (fotocopie), in situatiile in care: a fost emis un alt document;
- certificatul de nastere (fotocopie), in situatiile in care: nu a continut Codul Numeric Personal si a fost adaugat de la admitere si pana in prezent; este vechi si se specifica raionul si nu judetul; denumirea oficiala a localitatii s-a schimbat; este nevoie de clarificarea datelor personale ale titularului;
- dovada achitarii taxei de inscriere la examenul de disertatie - 1000 lei (fotocopie); plata se poate face si prin card;
- 2(doua) fotografii 3/4, color, recente, hartie fotografica mata; - lucrarea de disertatie (un exemplar copertat si un exemplar pe CD), insotita de declaratia pe proprie raspundere privind originalitatea lucrarii (completata, semnata, in original);
- 2 dosare plic albe, nescrise.
- declaratia de onestitate (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de consiliere si orientare in cariera (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de monitorizare a insertiei pe piata muncii (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici

In cazul absolventilor UEB se vor prelua de catre secretariate, din dosarele depuse la admiterea in facultate, urmatoarele acte:
- certificat de nastere (fotocopie);
- certificat de casatorie sau alt document in cazul schimbarii numelui (fotocopie);
- C.I. sau B.I. (fotocopie);
- diploma de bacalaureat (original);
- diploma de bacalaureat (fotocopie);
- foaia matricola anexa la diploma de bacalaureat (fotocopie);
- diploma de licenta (fotocopie);
- supliment la diploma/foaie matricola anexa la diploma de licenta (fotocopie).

In situatia constatarii lipsei/expirarii valabilitatii unor documente, secretariatul poate solicita completarea dosarului.

Referatul coordonatorului stiintific al lucrarii va fi depus de catre acesta, in original, semnat, la secretariatul facultatii.

Cerere indrumator si tema master

Teme pentru lucrari de disertatie

Comisiile pentru examenele de finalizare a studiilor

MODALITATEA SI CONDITIILE DE REALIZARE A LUCRARILOR DE DISERTATIE