Examen Licenta IULIE 2025
ANUNT EXAMEN LICENTA IULIE 2025
TEMATICA INSTITUTII DE DREPT PENAL + BIBLIOGRAFIE
TEMATICA INSTITUTII DE DREPT CIVIL + BIBLIOGRAFIE
Examen Licenta FEBRUARIE 2025
REZULTATE EXAMEN LICENTA - PROBA I SI II - FEBRUARIE 2025
REZULTATE EXAMEN LICENTA - PROBA I - FEBRUARIE 2025
ANUNT DESFASURARE LUCRARI DE LICENTA FEBRUARIE 2025
LISTA CANDIDATI INSCRISI LICENTA FEBRUARIE 2025
ANUNT EXAMEN LICENTA FEBRUARIE 2025
TEMATICA INSTITUTII DE DREPT PENAL + BIBLIOGRAFIE
TEMATICA INSTITUTII DE DREPT CIVIL + BIBLIOGRAFIE
Ghid pentru elaborarea si redactarea lucrarii de licenta
Ghid pentru elaborarea si redactarea lucrarii de licenta
Ghid pentru elaborarea si redactarea lucrarii de licenta - DREPT PENAL SPECIAL
Anexa 3 - Declaratie originalitate
Teme Licenta
TEME DE LICENTA LA DISCIPLINA DREPTUL MEDIULUI
DREPT PENAL - PROF. UNIV. DR. PETRE BUNECI
DREPT PROCESUAL PENAL - LECT. UNIV. DR. BOGDAN BUNECI
Examen Licenta
GHID REDACTARE LUCRARE LICENTA
INSCRIERE FIZICA, LA SECRETARIATUL FACULTATII
Pentru inscrierea fizica, prin secretariatul facultatii, la sustinerea examenului de licenta, absolventii vor depune la secretariat
urmatoarele documente completate si semnate (unde este cazul) sau fotocopii:
- cerere-tip de inscriere + fisa de lichidare (completata, semnata, in original), formularul este disponibil aici
Fisa de lichidare va fi validata la serviciul financiar si la secretariatul facultatii.
- carte de identitate (fotocopie), in situatiile in care: a fost emis un alt document;
- certificatul de nastere (fotocopie), in situatiile in care: nu a continut Codul Numeric Personal si a fost adaugat de la admitere si pana in prezent; este vechi si se specifica raionul si nu judetul;
denumirea oficiala a localitatii s-a schimbat; este nevoie de clarificarea datelor personale ale titularului;
- dovada achitarii taxei de inscriere la examenul de disertatie - 1000 lei (fotocopie); plata se poate face si prin card;
- 2(doua) fotografii 3/4, color, recente, hartie fotografica mata;
- lucrarea de disertatie (un exemplar copertat si un exemplar pe CD),
insotita de declaratia pe proprie raspundere privind originalitatea lucrarii (completata, semnata, in original);
- 2 dosare plic albe, nescrise.
- fisa de consiliere si orientare in cariera (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de monitorizare a insertiei pe piata muncii (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
In cazul absolventilor UEB se vor prelua de catre secretariate, din dosarele depuse la admiterea in facultate, urmatoarele acte:
- certificat de nastere (fotocopie);
- certificat de casatorie sau alt document in cazul schimbarii numelui (fotocopie);
- C.I. sau B.I. (fotocopie);
- diploma de bacalaureat (original);
- diploma de bacalaureat (fotocopie);
- foaia matricola anexa la diploma de bacalaureat (fotocopie).
In situatia constatarii lipsei/expirarii valabilitatii unor documente, secretariatul poate solicita completarea dosarului.
Referatul coordonatorului stiintific al lucrarii va fi depus de catre acesta, in original, semnat, la secretariatul facultatii.