• +40 21 316 79 32

Examen Disertatie - IULIE PCCP / PADSN 2024

ANUNT :
DOSARUL DE INSCRIERE LA EXAMENUL DE DISERTATIE SE COMPLETEAZA SI CU URMATOARELE DOUA DOCUMENTE:

1. ACORD privind prelucrarea datelor cu caracter personal

2. DECLARATIE privind calitatea de beneficiar al infrastructurii digitale create prin proiectul TDEC – Tranzitie digital si eco-climatica

IN ATENTIA CANDIDATILOR (CLICK)

ACTE NECESARE INSCRIERII - EXAMEN DISERTATIE PCCP IULIE 2024


INFORMATII EXAMEN DISERTATIE PCCP IULIE 2024


INFORMATII EXAMEN DISERTATIE PADSN IULIE FEBRUARIE 2024

Examen Disertatie - FEBRUARIE PCCP/PADSN 2024

REZULTATE - EXAMEN DISERTATIE PCCP FEBRUARIE 2024

REZULTATE - EXAMEN DISERTATIE PADSN FEBRUARIE 2024

CANDIDATI INSCRISI - EXAMEN DISERTATIE PCCP FEBRUARIE 2024

CANDIDATI INSCRISI - EXAMEN DISERTATIE PADSN FEBRUARIE 2024

ACTE NECESARE INSCRIERII - EXAMEN DISERTATIE PADSN FEBRUARIE 2024

INFORMATII EXAMEN DISERTATIE PADSN FEBRUARIE 2024

ACTE NECESARE INSCRIERII - EXAMEN DISERTATIE PCCP FEBRUARIE 2024

INFORMATII EXAMEN DISERTATIE PCCP FEBRUARIE 2024

Examen Disertatie - IULIE PCCP/PADSN 2023

Rezultate EXAMEN DISERTATIE IULIE 2023 PADSN

Rezultate EXAMEN DISERTATIE IULIE 2023 PCCP

INSCRISI CODURI EXAMEN DISERTATIE IULIE 2023 PADSN

INSCRISI CODURI EXAMEN DISERTATIE IULIE 2023 PCCP

INFORMATII EXAMEN PCCP IULIE - CLICK AICI

INFORMATII EXAMEN PADSN IULIE - CLICK AICI

Acte inscriere examen DISERTATIE 2023

Comisii

Examen Disertatie - FEBRUARIE PCCP/PADSN 2023

REZULTATE EXAMEN DISERTATIE PCCP FEBRUARIE 2023

INSCRISI pe COD EXAMEN DISERTATIE PCCP FEBRUARIE 2023

Acte inscriere examen disertatie format FIZIC FEBRUARIE 2023

INFORMATII EXAMEN PCCP FEBRUARIE - CLICK AICI

INFORMATII EXAMEN PADSN FEBRUARIE - CLICK AICI

COMISII EXAMEN DISERTATIE FEBRUARIE 2023

Examen Disertatie PCCP/PADSN

INFORMATII ELIBERARE ADEVERINTA SI DIPLOMA DE DISERTATIE - CLICK AICI

INSCRIERE FIZICA, LA SECRETARIATUL FACULTATII

Pentru inscrierea la sustinerea examenului de disertatie, absolventii vor trimite la adresa de email examen.finalizare.psihologie@ueb.education, urmatoarele documente completate, semnate (unde este cazul) si scanate :
- cerere-tip de inscriere + fisa de lichidare (completata, semnata, in original), formularul este disponibil aici Fisa de lichidare va fi validata la serviciul financiar si la secretariatul facultatii.
- carte de identitate (fotocopie), in situatiile in care: a fost emis un alt document;
- certificatul de nastere (fotocopie), in situatiile in care: nu a continut Codul Numeric Personal si a fost adaugat de la admitere si pana in prezent; este vechi si se specifica raionul si nu judetul; denumirea oficiala a localitatii s-a schimbat; este nevoie de clarificarea datelor personale ale titularului;
- dovada achitarii taxei de inscriere la examenul de disertatie - 1000 lei (fotocopie); plata se poate face si prin card;
- 2(doua) fotografii 3/4, color, recente, hartie fotografica mata; - lucrarea de disertatie (un exemplar copertat si un exemplar pe CD), insotita de declaratia pe proprie raspundere privind originalitatea lucrarii (completata, semnata, in original);
- 2 dosare plic albe, nescrise.
- declaratia de onestitate (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de consiliere si orientare in cariera (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici
- fisa de monitorizare a insertiei pe piata muncii (completata, semnata si scanata), formularul este disponibil aici

In cazul absolventilor UEB se vor prelua de catre secretariate, din dosarele depuse la admiterea in facultate, urmatoarele acte:
- certificat de nastere (fotocopie);
- certificat de casatorie sau alt document in cazul schimbarii numelui (fotocopie);
- C.I. sau B.I. (fotocopie);
- diploma de bacalaureat (original);
- diploma de bacalaureat (fotocopie);
- foaia matricola anexa la diploma de bacalaureat (fotocopie);
- diploma de licenta (fotocopie);
- supliment la diploma/foaie matricola anexa la diploma de licenta (fotocopie).

In situatia constatarii lipsei/expirarii valabilitatii unor documente, secretariatul poate solicita completarea dosarului.

Referatul coordonatorului stiintific al lucrarii va fi depus de catre acesta, in original, semnat, la secretariatul facultatii.